Monday, May 3, 2010

Pindah...

Nak bagitau semua ni yang Mummy nak kena pindah. Pindah ke mana agaknye ye? Pindah opis ke pindah rumah. Mummy 'terpaksa' pindah 'rumah' sebab rumah sekarang ni dah sempit. Tak boleh nak duduk lagi dah... mak aii kesiannya Mummy, siapalah yang memenuhkan rumah Mummy tu ye...

Emm kalau u all nak tau nilah orang yang memenuhkan rumah Mummy. Bersepah2 lah gambar dia dalam rumah Mummy ni sampai dah tak ada ruang kosong.


So kira jamuan Mummy hari sabtu lepas tu termasuk gak house warming rumah baru ye! Sekarang ni rumah baru tengah renovation...sehari dua nanti siap lah. Bila dah siap nanti bagitau alamat rumah baru Mummy ye.

2 comments:

  1. Seawal kul 3pg mataku dh x leh tdo,pusing kanan,pusing kiri,terlentang ,mengiring pun x mau lelap gak,las2 bukak internet KURANG ASAM lak internet not available,pls try again later huh.....bengang tul,duk ler melangok sorang2....????

    ReplyDelete
  2. aha..ok apa kenangan n3 terakhir kat blog mummy ni ada muka mama kan,,,hehehhehehe

    ReplyDelete