Tuesday, May 25, 2010

Bukan aku tak cinta... selamat tinggal sayang!



Aku tau kau sayangkan aku
dan kau pun tau yang aku sayangkan kau
walaupun aku sayangkan kau
tapi tak bermakna aku tak boleh sayang yang lain

Bukan aku dah tak sayangkan kau lagi
cuma kadang2 aku bosanlah nak layan kau
dan yang lain2 tu semuanya tak jemu2 mengoda aku
aku ni manusia yang lemah
so kadang2 aku tergoda dan terpaksa melayan mereka juga

Kau janganlah jeles yer
nanti bila keadaan memaksa aku mesti layang kau semula
tapi buat seminggu dua ni aku layan yang lain dulu yer
kau rehatlah dulu .....

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

bye...

Selamat tinggal JustMate5 @ sup oren ku sayang....

4 comments:

  1. Mummy... ooo mummy... Mummy tau tak..ramai kwn2 I suruh risik2 dgn Mummy tentang Jus Mate5 dr Mummy... dia kata ..

    "Mummy Gee tu sedara u ya? Cuba tanyakan dia best tak minum bendalah tu"

    dan byk lg dailog2 lain Mummy...so, Mummy silalah jwb dgn jujur pertanyaan mereka tu ya...tp klu Jusmate tak byr duit pengiklanan kt mummy... Mummy KIV je la soalan2 tu wat ignore je, baik Mummy iklankan Mummy Gee's Choc tu kan.

    ReplyDelete
  2. Khas untuk semua peminat Mummy yang bertanyakan tentang JusMate5 ...heheh nak muntah p muntah jauh2...

    untuk org yang berdisplin (x cam Mummy)memang kompom boleh kuruskan badan, Mummy yg makan tak ikut peraturan pun boleh turun berat badan apatah lagi yang betul2 follow.

    Mummy ni x boleh minum benda2 yang ada unsur2 bau susu, pernah nak try herba**** tapi bau susu sangat. JM5 ni rasa ala2 orange tang, goncang2 letak ais, minum panas2 memang sedap. Lepas minum memang secara fizikal tak rasa lapar, cuma kepala otak ni jahat bila petang sibuk nak cari goreng pisang la, keropok lekor la walaupun sebenarnya tak lapar...

    Mummy ambik JM5 masa lunch, pagi breakfast cam biasa cuma kurangkan sikit kuantiti, malam pun dinner cam biasa cuma kurangkan kuantiti. Bukan le tak boleh makan nasi langsung... tu mendera diri sendiri namanya.

    JM5 ni satu kotak RM200 (20 sachet) tapi klu kita beli 3 kotak boleh terus jadi agent dan dapat beli dengan harga RM450 (utk 3 kotak)

    So MMirror...sampaikan lah jawapan ini kepada2 kawan2 MMirrow yer...

    Dr Rozmeyyy, Mummy dah promote bagus ni, bagilah stock JusMate5 untuk setahun atau bagilah Mummy jadi heroin untuk filem u yg seterusnya...hahha (kompom Dr Rozmeyy tak dengar...)

    ReplyDelete
  3. Mekasih Mummy.... penerangan yg lengkap utk semua.. Kalau kita yg jual ni dah berbaloi2 untung kita dpt..Jom kita jual!!!!! tak pepasal Mummy jd speaker plak kan..ok nt MM gi habaq kt diorg yg malu2 kucing nk bertanya tu..

    ReplyDelete
  4. hehehhe dan juga untuk yg kurang disiplin cam mama ni kan...hehehhe "Sup Oren" tu memang menyiksakan...hehehehehe.....hari i dah tuang...nak wat camana kawan2 mama pandai menggoda lah.....

    ReplyDelete