Sunday, August 9, 2026

Dhiya Danisha Turns 13

9/8/2026 Puteri bongsu mummy meraikan ulangtahun kelahirannya yang ke-13. Happy 13th Birthday Dhiya.  Cepat sungguh masa berlaku, masih jelas diingatan, mummy kena sama2 duduk dengan dia untuk on9 kelas masa Dhiya Tahun 1 disebabkan PKP. Diam tak diam sekarang Dhiya dah form 1. Semoga Allah sentiasa memelihati dan memberkati kehidupan Dhiya dan dipermudhkan segala urusan dunia dan akhirat. We love u ooooo much!!!!!

Zaman AI ni senang je la nak design apa2 instantly

 Besar dah anak omak. 

Gigih kakak Dania siapkan 13 hadiah untuk Dhiya sln games sempena birthday yang ke 13.

Moga silaturahim mereka kekal hingga ke akhir hayat walau mummy dan daddy dah tak ada nanti.

Harta mummy dunia dan akhirat, tiada galang gantinya.

First time Dhiya main bowling, guna bola paling ringan heheh

Membaling longkang

Layankan anak2 berkaro-k

Dhiya dan ayam berpisah tiada.

Dua hari makan makan dan makan, mummy gantung periuk.

Monday, August 3, 2026

Selamat Berpuasa

Asalammualaikum. Mummy & keluarga mengucapkan selamat menjalankan ibadah puasa kepada semua. Semoga kita dapat menjalani ibadah ini dengan sempurna dan sama2 kita berdoa agar ini bukanlah Ramadhan terakhir untuk kita. Amin.

Muka anak2 masa sahur pagi tadi...

Dania ... baru nak start belajar puasa... harap2 dia dapat puasa penuh. Jangan balik tadika nanti dah sibuk mintak nasi sudah le...

Daniel ... insyallah tak ada masalah puasa penuh sebulan

Danish sejak umur 6 tahun dah puasa penuh... dia ni sejuk camana pun tetap tidur tak pakai baju

Hari ni Mummy cuti sebab anak2 tak sekolah dan daycare dia orang pun tutup sempena awal ramadhan.

Sunday, August 2, 2026

Bukan Lupa Tapi ...

Ya Allah lamanya mummy tak post apa2 dalam blog ni. bukan setakat bersawang tapi dah lupa camna nak create new post 🤣. Petang tadi masa tea time sembang2 dengan anak2, pasal zaman kecik2 dia org so masing2 sibuk la nak tengok gambar dia orang dalam blog mummy, dah masing2 jeles ke aoa gambar dia tak banyak kenapa cerita pasal dia kurang 🤣🤣🤣. Bila anak2 dah besar2 ni baru mummy rau dia orang rajin tengok gambar2 dia org dalam blog mummy. Oklah lepas ni mummy nak rajin2 upload semula cerita tentang kami, tentang mummy kepada 5D. Stay tune!