Showing posts with label Dhiya Danisha. Show all posts
Showing posts with label Dhiya Danisha. Show all posts

Sunday, August 9, 2026

Dhiya Danisha Turns 13

9/8/2026 Puteri bongsu mummy meraikan ulangtahun kelahirannya yang ke-13. Happy 13th Birthday Dhiya.  Cepat sungguh masa berlaku, masih jelas diingatan, mummy kena sama2 duduk dengan dia untuk on9 kelas masa Dhiya Tahun 1 disebabkan PKP. Diam tak diam sekarang Dhiya dah form 1. Semoga Allah sentiasa memelihati dan memberkati kehidupan Dhiya dan dipermudhkan segala urusan dunia dan akhirat. We love u ooooo much!!!!!

Zaman AI ni senang je la nak design apa2 instantly

 Besar dah anak omak. 

Gigih kakak Dania siapkan 13 hadiah untuk Dhiya sln games sempena birthday yang ke 13.

Moga silaturahim mereka kekal hingga ke akhir hayat walau mummy dan daddy dah tak ada nanti.

Harta mummy dunia dan akhirat, tiada galang gantinya.

First time Dhiya main bowling, guna bola paling ringan heheh

Membaling longkang

Layankan anak2 berkaro-k

Dhiya dan ayam berpisah tiada.

Dua hari makan makan dan makan, mummy gantung periuk.

Sunday, November 24, 2019

Dhiya Danisha - Concert & Graduation Day

Terobek 17/11/2019 Majlis graduasi bongsu mummy si Dhiya Danisha. Cepatnya masa berlalu dalam tak sedar berlalu dah 2 tahun Dhiya pra-sekolah di SmartReader. Next year dah nak masuk tahun 1.


Mengedix kejap sebelum ke concert.


Daddy ada di Myanmar so Mummy pergi bertiga dengan Dafiy je.








Grad dah dia

Bergambar awal di sekolah.

Persembahan ewa bule. Pandai juga dia ni menari

Di belakang stage.


Selpi lagi....