Semua orang mesti rasa emak dia emak yang paling best kat dunia kan. Walapun kekadang cam bias gakkan tapi ada aku kisah??
Kenapa emak Mummy best in the world.
- emak tak suka membebel
- emak tak suka marah anak-anak
- emak tak suka pukul anak-anak
- emak tak kedekut bila raya kita orang
dapatmintak duit kat dia walau dah kerja dengan alasan nak buat ibu duit...hahaha.... saja nak manja2 sikit sebenarnya... - emak rajin kerja
- emak selalu telefon tak sempat nak telefon emak dah telefon lagi
- emak akan ingatkan abah beli itu ini bila anak2 nak balik kampung
- emak tak kedekut.. bagi RM50 untuk beli secucuk tongking ayam kat pasar malam
- bila balik kg aktiviti utama adalah makan makan dan makan. Emak tak nak anak cucu dan menantunya kelaparan di rumahnye bila balik kg semua dah terhidang atas meja
- bila nak balik KL semua ole2 tinggal masukkan dalam bonet
- emak lahirkan Mummy dah 8 adik-beradik Mummy yang lain...
- dan seterusnya...sila lah tambah yer kenapa emak kita lagi best dari emak orang lain

Special award to all moms in the world!

No comments:
Post a Comment