Duit RM22.50 yang mummy dah simpan selama 12 tahun. Ini duit mas kahwin masa nikah dulu. Mummy simpan elok dalam kotak...kenangan ni...sekarang ni kat Johor mas kahwin RM22.50 lagi ke hah???
Ini pulak duit simbolik masa Mummy bertunang....
Small gifts for my lovely husband... tak tau nak beli beli. Hope abang suka apa yang Mummy bagi ni ye.
Anniversary card untuk Daddy...12 little stars represents 12th years anniversary
Apa Mummy tulis dalam card ni? Biarlah rahsia... biar Daddy jer yang tau... dan anak2 bila mereka dah besar nanti...

Kenangan masa 3rd Anniversary...abang jom kita pi ambik gambar kat studio lagi.....
1 comment:
Happy Anniversary Mummy.. bagai pinang dibelah dua...
Post a Comment