Sunday, May 23, 2010

Ketinggalan Zaman



Hah gelak la jangan tak gelak... Memang Mummy ketinggalan zaman.. hehehe.... AF8 dah malam final baru Mummy tengok.... malam final tu baru nak kenal itu siapa ini siapa... heheh... apa2 hal pun tahniah la pada mamat hensem muka ala2 Dr SMS (Dr Sheikh Muzaffar) sebab jadi juara.. kalau dah namanye rezeki walau dah terkeluar, boleh masuk semula dan terus jadi juara kan... lepas ni keraplah muka Shahir keluar tv, iklan itu duta ini... almaklumlah muka ada comercial value..

Tapi lagu baru yang dia nyanyi tu memang sedap dan sesuai ngan suara dia kan...ok Shahir selamat terjun ke dunia artis yang penuh glamour, dugaan dan cubaan. Jangan hanyut dengan dunia glamour ni.

4 comments:

  1. hah betul tu Shahir ni hensem..muka sekali imbas ada cam Dr SMS....mesti fofuler ni...tenggelam las si JaWORLD tu....hahahha

    ReplyDelete
  2. nampaknya berdasarkan penceritaan mereka2 di blog, ramai rupanya tak tengok AF8 ni termasuk la MM ni..... insyaAllah bakal fofular si Shahir ni patik rasa...

    ReplyDelete
  3. Rasa2nya yg top cuma AF2 n AF3 je yg lainnya kureng sbb cam ulangan je,tu yg x suka tengok,tengok las tu pun sbb nk tau siapa pemenangnya je hahaha......

    ReplyDelete
  4. dah tido x tgk pon AF final smlm...

    ReplyDelete