Thursday, May 6, 2010

Pelangi Petang....

ols ada lago fevret tak? Mummy banyak lagu favourite tapi antara lagu2 favourite Mummy tu yang paling Mummy suka lagu Pelangi Petang. Mummy punye ringtone kat handphone pun lagu ni. Tak tau kenapa tapi ntahlah cam best sangat lagu ni.



Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa
sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...

c/o
Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua...

  
Lama tak buat kek pelangi petang ni....asyik buat choc jer...nak buat la weekend ni sempene hari ibu untuk jamu diri sendiri... ibu2 bapak2 yang nak rasa mai la datang rumah!

4 comments:

  1. gee, wat le kek tu bawak gi umah aku kita makan sama2 , aku buatkan teh 0 le....

    ReplyDelete
  2. yes...my favourite song too....lirik dia puitis...

    ReplyDelete
  3. buatkan sebiji kek pelangi tu...

    ReplyDelete