Monday, May 10, 2010

Ben Ashaari Datang Rumah


Yeyey.... Ben Ashaari nak datang 'rumah' Mummy ni. Bila dia nak datang tu tak sure lagi, tapi rumah Mummy dah masuk dalam senarai rumah yang dia nak kunjungi. Mummy tunggu jer la ye. Nak bancuh kopi dulu ke? Kalau bancuh sekarang sejuk pulak...cam ni Mummy bagi air sejuk je la senang... selamat datang ye Ben, tengok alamat rumah Mummy tu betul2, nanti salah rumah pulak... kalau sesat guna GPS je la...

1 comment:

  1. cepat gibeli carpet baru...tetamu nak datang tu

    ReplyDelete