Showing posts with label JELAJAH BLOG IBU / JELAJAH BLOG. Show all posts
Showing posts with label JELAJAH BLOG IBU / JELAJAH BLOG. Show all posts

Monday, May 17, 2010

Tamu Yang Diundang : Ben Ashaari


Masuk kerja selepas cuti selama 5 hari sejak Khamis lepas kerana pulangnya MIL ke rahmatullah memang banyak kerja nak kena buat. Dengan progress report last week yang tak hantar lagi ke customer dan management team dan dengan nak entertained auditor yang tengah buat audit kat company ni sampai Mummy tak sempat nak menjengah dan buat blog walking, lunch time baru ada masa sikit nak meluruskan urat2 yang dah ketegangan.

Rupanya dalam kesibukan Mummy hari ni ada tetamu yang Mummy nanti2kan selama ni dah kunjung tiba....si blogger tegar lagi 'fofular' BEN ASHAARI dah datang berkunjung ke 'rumah' Mummy ni. Terima kasihlah BEN ye datang rumah Mummy ni. Ada masa datang la lagi... sorryla tak sempat nak hidang air...

Monday, May 10, 2010

Ben Ashaari Datang Rumah


Yeyey.... Ben Ashaari nak datang 'rumah' Mummy ni. Bila dia nak datang tu tak sure lagi, tapi rumah Mummy dah masuk dalam senarai rumah yang dia nak kunjungi. Mummy tunggu jer la ye. Nak bancuh kopi dulu ke? Kalau bancuh sekarang sejuk pulak...cam ni Mummy bagi air sejuk je la senang... selamat datang ye Ben, tengok alamat rumah Mummy tu betul2, nanti salah rumah pulak... kalau sesat guna GPS je la...

Monday, May 3, 2010

SIRI JELAJAH BLOG : BEN ASHAARI



Nama  Gee umur dah masuk 4 series dah kahwin dan bakal menyambut 12th wedding anniversary pada 11 May akan datang. Ada 3 hero dan seorang heroin (as of today...hehehe). Nama blog cam ka atas tu la Mummy Gee dan ada blog lain Mummy Gee's Choc (yg tu blog bisness choc ). Blog Mummy Gee ini merupakan kisah dan catatan peribadi Mummy bersama Daddy dan empat orang anak kami yang sedang membesar. Juga catatan tentang saudara mara dan teman2 sekeliling. Kekadang menyentuh juga isu2 semasa. Harap2 catatan Mummy ini akan menjadi harta peninggalan untuk anak2 tersayang.


Segmen siri jelajah ni adik Mummy si Mama Miraki yang suruh masuk. Hari2 dia suruh Mummy buat n3 pasal siri jelajah ni. Sebab busy (mengalahkan PM) barulah hari ni sempat buat n3 ni. Agak2 sudi tak En Ben tu terjah blog Mummy ni ye. Kalau dia nak datang ingat nak bentang carpet merah ke biru ke. Bila En Ben datang nanti Mummy bagi makan chocolat dari Mummy Gee's Choc secara maya je la..

p/s Si Ben ni sekali tengok cam ada ala2 rupa selebriti kan... kalau berlakon sure ramai peminat ni (tak payah susuah2 berlakunkan Ben, jadi blogger tegar pun dah ramai peminat...hihihih). Nak tanya ni, En Ben ni kalau membebel berapa lama baru berhenti????