Showing posts with label BEN ASHAARI. Show all posts
Showing posts with label BEN ASHAARI. Show all posts

Monday, May 17, 2010

Tamu Yang Diundang : Ben Ashaari


Masuk kerja selepas cuti selama 5 hari sejak Khamis lepas kerana pulangnya MIL ke rahmatullah memang banyak kerja nak kena buat. Dengan progress report last week yang tak hantar lagi ke customer dan management team dan dengan nak entertained auditor yang tengah buat audit kat company ni sampai Mummy tak sempat nak menjengah dan buat blog walking, lunch time baru ada masa sikit nak meluruskan urat2 yang dah ketegangan.

Rupanya dalam kesibukan Mummy hari ni ada tetamu yang Mummy nanti2kan selama ni dah kunjung tiba....si blogger tegar lagi 'fofular' BEN ASHAARI dah datang berkunjung ke 'rumah' Mummy ni. Terima kasihlah BEN ye datang rumah Mummy ni. Ada masa datang la lagi... sorryla tak sempat nak hidang air...