Friday, May 7, 2010

Nasi Lemak & Mocca Coffee

Salam Hari Jumaat semua. Dah breakfast ke belum? Makan apa pagi ni? Jom ceria2kan dan mulakan hari ini dengan pekena nasi lemak ngan kopi panas.

Mummy bukanlah pengemar tegar nasi lemak dan kopi tapi kan sesekali pekena memang terangkat gak kan. Last makan nasi lemak dua bulan lepas kut. Kureng sikitlah pagi2 nak makan benda yang berat2 sangat... Tapi tu la walau pun dah kurangkan makan tapi 'kg' tak nak turun2 ke paras yang dikehendaki gak. Cam jeles gak kat orang yang makan punye banyak tapi badan mak aiii cekeding jer... ke dia bela hantu so hantu dia yang makan makanan yang dia makan tu...hahahah (unsur2 jeles amat terserlah ni...)... Ah malas nak bebel la ... jomlah makan...pas tu buat kerja...esok dah nak cuti. Banyak aktiviti kan buat esok.

Vietnam Mocca Coffee

Nasi lemak + rendang daging

No comments:

Post a Comment