Mummy sekeluarga jadi cover magazine Vogue keluaran edisi khas sempena raya. Jangan lupa beli yer
Keluarga Kesayanganku
Hey you, siapa yang lebih handsome? Dafiy ke Daddy?
Mummy, Daddy & Dafiy
Daddy bergambar Dania menyibuk, Mummy bergambar pun Dania menyibuk, in the end gambar Dania yang paling banyak masa raya ni...
Maaf Bermaafan
Hari raya jangan lupa bermaaf2an dengan ibu bapa, adik-beradik dan saudara mara. Jangan sibuk nak makan dan kutip duit raya je. Ingat pesan Mummy dan Daddy yer.
Mummy & ...
Kiri : Mummy dan Suzy.
Kanan : Mummy & Mama Miraki.
Perasan tak si Dania ni mana mummy bergambar mesti punye dia nak menyelit. Tak bagi Mummy peluang nak berposing langsung.
Kiri : Mummy dan 'Big Brother' Yin.
Kanan : Mummy & Kak Tanty
Kiri : Mummy & Bibik. Ingat senang ke nak dapat majikan baik cam mummy ni...hehehe (tekan lif naik sendiri ler...)
Kanan : Mummy dan anak saudara Mummy, Ain
Mummy dan adik beradik mummy. 'Bapak kumbang' dikelilingi bunga (bunga yang dah nak layu dah...alahai terasa dah tuanya Mummy). Sporting kan adik beradik mummy.
Kiri : Mummy & 4 bodyguards
Kanan : Mama Miraki, Mek, Kak Lah, Mummy & Dania. Ada rahsia kenapa kami gambar mengiring...hhehe...tau pun..nak cover ke'bon*****'
Anak2 Kesayangan Mummy & Daddy
Danny & Dania ni memang pantang ada camera. Nak posing jer.
Kiri : Orang sibuk kutip duit raya, si Danish & Iki sibuk ngan komputer jer
Kanan : Amboi2 Danny, diapit makwe kanan kiri nampak
Kiri : Dah besar anak mummy Dafiy ni. Dah boleh pakai baju melayu tahun ni
Dania : Tengah beratur nak ambik duit raya. Sling bag sentiasa tersangkut kat bahu
Handsome dan cantiknye anak2 mummy ni










































No comments:
Post a Comment