- rumah dah dikunci dan dimangga, kalau perlu carilah rantai kapal biar kuat skit
- plug tak guna off dan tanggalkan
- stop langganan suratkhabar
- kuih yang nak bawak balik kg dah dimasukkan dalm bonet, kalau lupa tak yah susah2 patah balik, singgah jer kat petrol station ke kat R&R mesti ada jal kuih raya...heheh
- baju2 glamour yang nak tunjuk kat adik beradik jangan lupa. Kalua lupa pakai jer lah baju kelawar pepagi raya tu...oh mesti syahdu ye..
- finally apa lagi RM ler utk angpau raya....kalau nak bali KL nanti tak cukup RM, pinjam anak2 punye duit raya, cakap jer mama nak simpan dalam bang...boleh gitu????
Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Thursday, September 17, 2009
Peringatan Sebelum Balik Kampung
Sebelum balik kampung beraya dan bercuti panjang pastikan
1 comment:
tambah lagi peringatan
1.Lepas habis cuti raya jangan nak sambung ambik EL atau MC....rancang cuti betul2
2.Kira anak2 sebelum balik kg, jangan ada yang tertinggal cam citer "Home Alone"
Post a Comment