Friday, September 25, 2009

Raya - Candid Camera


Eh, ni sapa ambik gambar sapa ni? Barisan cameraman dan 'cameraboy' yang bertugas semasa hari raya.


Daddy & son



'Kesesakan lalulintas' dalam rumah masa acara bagi duit raya.


Minta ampun maaf ye bang...



Banyak ye Ika makan, sebalang kuih dah habis...



Kiri : Wajah dua orang bibik yang tension sebab tak dapat balik Indon masa raya

Kanan : Eh! Pakwe sebelah tu handsome lah...agaknya itu yang si Echah fikirkan kut bila nampak si Ariel




Sesi gebang dan sembang. Pondok kecik tu memang menjadi tumpuan sepanjang raya ni, bukan jer budak2 emak bapak budak pun sama , suka sangat kat pondok comel tu.



Kiri : Eh! Jangan la amik gama Dania malulah...

Kanan : Kenyangnye lah perut ku

No comments:

Post a Comment