2/9/2009 = 12 Ramadhan (Rabu) - Hari ke 12 berpuasa, tengahari Daddy call. Dia kata petang ni dia ajak kawan dia, rustam & family datang rumah buka puasa. Alamak nak masak apa yer. Ni acara mengejut ni...hehehe... kalau weekend boleh masak lebih2 sikit, segan lah nak jamu orang makan ala kadar jer, kesian nanti orang datang jauh2 kita serve ntah apa2...emmm tapi tak per lah balik kerja nanti mummy cuba masak mana yang sempat.
Cam biasa kul 4.45 mummy dah balik dan kul 5pm dah sampai rumah. Terus ke dapor ler. Nasib baik lauk pauk semua bibik dah rendam dan tinggal nak masak jer. So hasilnya inilah menu berbuka kami semalam.
ikan 'kuching' goreng....kalau buat masak sambal mentah cam masa kat kampung dulu2 sedap nimakanlah yer apa yang ada...

Pada rustam & family, jangan serik datang yer. Tak tau ler apa rasa masakan mummy. Almaklum ler bulan puasa , tak boleh nak merasa...hehehe...









No comments:
Post a Comment