Kat depan lobby hotel. Mini air terjun tu kalau kat rumah mummy sure dah penuh dengan segala macam benda...
Anak2 merajuk sebab tak boleh nak mandi pool. Tu yang mummy panggil masa nak bergambar dia orang buat dak jer. Ya la pool dia dah cantik dulu mana ada gelongsor dan air2 pancut, tu yang dia orang excited nak g berenang jer. Lagi pun dah lama mummy tak bawak dia oarang gi berenang. Tak apa la nanti lepas raya mummy bawak ok.
Nak amik makanan pun kena beratur.
Berseleranya anak2 mummy makan.








No comments:
Post a Comment