Cerita pasal duit raya, Mummy dah siapkan gak duit raya untuk anak2 saudara dan budak2 'assalammualaikum'. Dan belum raya lagi anak2 mummy dah dapat duit raya yang pertama daripada bibik. Malam tadi bibik bagi sorang RM10. Suka lah dia orang tu.

Duit raya 'dari emak dan abah @ atuk' untuk mummy dan adik beradik yang lain.
Walaupun atuk dah tak ada , namun tiap tahun kami tetap terima duit dari mereka. Itulah berkatnye berbudi pada tanah dan pentingnya muafakat adik beradik.
No comments:
Post a Comment