- sebab turn beraya rumah mummy dulu
- sebab boleh jumpa dan bergossip dengan adik beradik
- sebab baby Dafiy dah boleh jalan, so boleh ler dia pakai baju Melayu
- sebab dah lama tak balik kg, so cam rindu ler pulak nak balik
- boleh pegi pusara emak abah sebelum or pagi raya
- buah nangka dan mangga dah menunggu kat kampung
- boleh mintak tolong adik beradik cabut uban yang belajar nak tumbuh
- boleh melazer ngan adik beradik sendiri tak perlu nak control ayu....
- boleh gi pasar PS beli jagong, makan rojak atau soto tepi sungai (emmm tpai raya sure dia org tutup kedai lagi ni...ahhhh rugi betul)
- gi PS tengok anak2 PS di perantauan balik ke kg
- boleh potong rambut murah RM 3-4 jer...(tahun ni mummy tak potong ler sebab baru lepas rebonding...), bibik compom nak potong rambut
Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
No comments:
Post a Comment