Saturday, September 5, 2009

13 Ramadhan

3/9/2009 = 13 Ramadhan (Khamis) - Hari ni Daddy buka puasa kat Sheraton Hotel Subang Jaya. So tinggal mummy ngan anaka2 dan bibik jer yang buka kat rumah. So menu hari ni memang sempoi gilos. Mummy perhangat lauk2 semalam yang tak habis lagi dan masak telur burung sambal jer (favourite anak2 ni).




Telur burung masak sambal

Tembikai dan limau pencuci mulut
Lepat ubi yang sedap...beli jer
Selalu tunjuk menu buka posa jer kan, boring lah. Sekarang tengok pulak anak2 mummy waktu bersahur. Kekadang dia orang ok jer kejutterus jer makan tapi ada masanya dah bangun pun boleh sambung tidur lagi kat meja makan. Oh anak2 ku.

Tutup sikit mulut tu Danny. Bukan main besar menguap. Nanti masuk lalat pulak..hehhe

Si Danis pulak memang lelap semula kat meja makan. Puas dah mummy basuhkan muka dia tetap lena semula...

No comments:

Post a Comment