
Tembikai dan limau pencuci mulut
Lepat ubi yang sedap...beli jerSelalu tunjuk menu buka posa jer kan, boring lah. Sekarang tengok pulak anak2 mummy waktu bersahur. Kekadang dia orang ok jer kejutterus jer makan tapi ada masanya dah bangun pun boleh sambung tidur lagi kat meja makan. Oh anak2 ku.

Tutup sikit mulut tu Danny. Bukan main besar menguap. Nanti masuk lalat pulak..hehhe
Si Danis pulak memang lelap semula kat meja makan. Puas dah mummy basuhkan muka dia tetap lena semula...

No comments:
Post a Comment