Tuesday, September 29, 2009

Raya - Acrobatic Show


Sambutan hari raya kat kampung Mummy memang meriah. Selain daripada meriah dengan makanan dan kekocohan anak, majlis raya turut diserikan dengan persembahan akrobatik kanak2. Ada pertunjukkan melompat, terbang, jalan guna satu tanga dan macama2 lagi. Anak Mummy, Danny & Danish ambik bahagian dalma pertunjukkan ni. Selain dari tu Iki, Shasha & Ikan pun joint sama (tak padan perempuan). Tak caya ke? Tak percaya sudah, Aiman tak kisah, tapi cuba tengok aksi2 kat bawah ni, tak ke sama cam acrobatic show???

Yahhhhhh...lompat

Danny terbang diudara!

Amir pegi cepat Mir, nanti terhempap, Danish dah nak landing tu...

Terror tak Danish, boleh ampu badan dengan satu tangan jer...

Yahhh...giliran Iki pulak!

Iki...baik punye landing

1 comment:

  1. kalau tiap hari ada kasi cam ni...mau tahun depan tak dapat raya kat rumah atok ni...habis runtuh semua rumah ni tau...dikerjakan dek hero2 ni..

    ReplyDelete