Untuk Zon tengah ni kehadiran cuma Mummy, Mama Miraki, Kay Kay dan Datin S. Kak Mah tak dapat datang. Untuk mazlis di zon Selatan, kehadiran YB Bukit Mutiara, Yin Wong Khoo Lai dan Kak Long.
Posing la dulu, buka lambat lagi dan tamu pun belum semua sampai.
Puan Sri.... heheh
Ayien anak saudara Mummy
Ketibaan YB Ampang, Mama Miraki & Hubby and anak2
Jarang gambar Datuk T ada dalam blog Mummy ni
Mummy & Datin S
Mammy & Mama Miraki
Kak Kay cengelat, dia duduk belakang Mummy nak cover...
My nephew.. Ariel Peterpan
Posing lagi
Lepaking semenatar tunggu waktu berbuka
Ynag u reti ke tak guna DSLR ni?
Danish dan sepupu2nya... 15 tahun lebih perbezaan umur mereka
Main table
Dessert & soto table
Meja untuk air... air mangga, tebu, bandung ngan teh-o
Ikan parang + nenas masak lemak pedas & ikan tenggiri goreng berlada
Sayu goreng & udang goreng gajus (yang mables sangat2...hihi)
Sotong goreng tepong ngan ayam goreng dan lepat labu
Sago gula melaka & jeli kelapa
3 biji domino pizza & choc cake sempena daddy's bday
Itu jer yang Mummy masak dan sediakan tapi tetiba meja jadi penuh dan tak muat bila tamu yang datang masing2 bawak makanan gak
Mee goreng dan kari umbut kelapa Datin S
Ayam golek special selayang & kek batik dari Iwan dan Ain
Koci dan pulut panggang dari Kak Kay
Ayam masak ungkep dan agar2 santan dari Mama Miraki
Akhirnya merasa gak Kak Kay makan cempedak dari kampung pokok tinggalan abah
Bismillah....
Yan ko tenong lauk pauk tu apasal Ayien....tak kan ambik bau jer kut
Alahai spannya la makcik berdu ani makan
Dasyat betul Mama Miraki ngan hubby makan
I likeeeeeeeeeeeeeee... seronok bila dapat berkumpul ramai2 macam ni.
Terima kasih la pada semua yang dapat datang ke rumah Mummy. Tak sabar2 nak jumpa dengan uols semua kat kampung masa raya nanti.