Hari ni MUmmy cuti sampai Isnin depan. Mood Pra-percutian Mummy yang akan datang ... layan je la yer gambar. Kepada yang tak dapat nak 'menjoinkan' diri siri balik kampung hujung minggu ni, layan jer la gambar2 ni dulu.. kut2 tetiba rasa nak join pulak...hahahha.
Kedamaian di Homestay Hj Omar & Hjh Amanah
Fully booked yer
Laki sapa la yang rajin sangat bakar sampah tu
Santai2 time
Lama tak jumpa abang kopi
Terjah ke pasar minggu
Apakah akan berlaku lagi kemusnahan seperti ini!!!!
Ziarah 'rumah' emak dan abah
4 comments:
Bestnya berkumpul sanak saudara. "Selamat Hari Raya Mummy!". Hati2 di jalanraya.
betul tu MM, paling best memang berkumpul dengan saudara-mara esp adik beradik kita sendiri... dgn inlaw best gak tapi kurennnnnnngggggggggggg la sikit....hihihi.
betul...betul...betul....dgn in law setiap minggu dan kadang2 selang 2-3 hari berjumpa..dengan adik beradik sendiri jarang jumpa...BESTTTTTTTTTTT tak terkira.....
Hehehe...
Itulah hikmahnya bila hanya berkesempatan berkumpul sekali sekala.
Post a Comment