Minggu yang busy dengan report dan kick-off meeting. Semalam dah settled process claim dan gaji , hari ni boleh hantar ke bank. Continue with my reports. 3pm tomorrow ada meeting @ my hometown
Terkini Yin.... gambar diambil selepas balik dari hospital. Alhamdulillah dia dah boleh jalan walaupun tak berapa stabil. Now time to recover his memory and speech. MC dia sambung lagi sampai 9 Julai. Semoga ko ceat semboh Yin.
Tuan tanah nak enterprem gak....


No comments:
Post a Comment