Monday, August 9, 2010

Jangan la jeles ...

Mesti ada yang jeles ngan kandungan n3 Mummy kali ni...hehee... pinggan yang dah dijadikan 'istana' oleh semut kat kampung. Lelong2...cepat2 sapa nak...murah2...harga adik beradik jer... hahahha... mana boleh jual beb. Limited edition ni. Pinggan yang dah berusia lebih dari 40 tahun (sekurang2 nye)...

Pinggan makan @ mangkuk lauk . Kat belakang ni ada tanda 'S'... siapa 'S' tu ye??? Sadile? Som?

Pinggan makan @ mangkuk lauk. Kat belakang pingan ni pun ada huruf 'S' 

Pinggan makan dan sebiji pinggan kuih same design. Pinggan bunga ni klau tak silap dulu ada yang warna hitam

Pinggan kuih

Pinggan ni kalau raya zaman dulu2 untuk letak manisan petik

Pinggan kuih

2 comments:

  1. Sungguh nostalgik, agaknya pinggan nilah yg menyaksikan kalian berebut makan kuih dan nasi dulu-dulu?

    ReplyDelete
  2. Huruf "S" tu mmg dari dulu hakmilik "som"la...tapi sebab akak nie antik2 kureng sikit...akak pass la kat sape yang sudi..tapi royalti bayor kat akak tau...kiki...

    ReplyDelete