Saturday, June 26, 2010

Transformer


Uols suka tak tengok cartoon transformer masa kecik2 dulu...
Kalau tanam labu dapat hasil cam ni ok tak???

Petang semalam Mummy sempat 'mentransformkan' Mr Pumpkin menjadi cake labu... layan je la gambar2 yer...tak sempat nak cerita detail... semua dah ready nak balik kg FIL ni... bye2... kalau ngences buat la sendiri ye...

 
Mr Labu sedang dihukum bakar

 
Tengok tu naik gebussss je cam org yang buat...heheh

Selepas 45 minit dalam oven ....siap pun...

Nyum...nyum...

2 comments:

  1. Gee, ko wat2 tanya lak, masa kita kecik2 mana ada kartun transformers, nak sebutnya pun tergeliat lidah. kek labu tu sedapnya, kalau kukus leh tak, tapi kurang sedap kut

    ReplyDelete
  2. Akak Anonymous - kek labu kukus pun sedap la cuma kurang wangi masa kita masak dia... tengok n3 Mummy sebelum ni untuk kek labu kukus...

    Resepi Kek Labu Kukus

    ReplyDelete