Wednesday, June 30, 2010

Psssttttt soksek-soksek...


Ni bukan gossip soksek-soksek tanba dosa kering yer (dosa pun ada kering ada basah ke..pandai jer orang2 ni).... tapi hidung Mummy  ni soksek-soksek kena selsema. Rasanya berjangkit dari Dafiy. Dafiy dari petang semalam meleleh je hingus dia, so malam tadi tidur  melekap je kat Mummy memang direct la virus selsema tu kat Mummy. Kepala jadi senoneng bile selsema ni. Kalau tunduk solat rasa cam nak jatuh... petang ni ada tender briefing kat CIDB la pulak, klu tak Mummy dah MC je...

2 comments:

  1. adoii suspen......ingatkan ada gossip psl Aril Peterpen td.....

    Bykkan minum air..mkn ubat....lepas tu zzzzz....

    ReplyDelete
  2. napa ko tak pakai face mask masa tidur,kan dah kena jangkitan selsema Dafy...

    ReplyDelete