Dah malam2 cam ni perut lapar la pulak, lepas chatting ngan K.Lah dia baru balik dinner kat luar dan tengah nak goreng mee siput gara2 nampak kat rumah si Catz's Cafe. Pas tu member kat FB pulak gambar2 dinner di malam tadi. Memang tergoda ngko....
Udang goreng kari...
Butter prawn
Seafood tomyam
Asparagus goreng
Menu2 kat atas tu memang sedap diratah cam tu je. Nasi semua tolak tepi ok. Eh baru perasan sotong goreng tepong tak ada....
p/s credit untuk tuan punye gambar FB Noris Atiraza or http://homeylicious-flavours.blogspot.com . Ita k.g cilok gambar ye... dah mintak izin dah semalam...hehehhe





6 comments:
kelihatan begitu menyelerakan kesemuanya...terutamanya my fav. butter prawn tu.... tak bleh jadik ni..
Jom p Sabak Aur, Umbai ...
muara ikan bakar tu bertambah besar.........tuannya dpan umah aku.
gee, mi siput aku grg pagi tadi, makan ngan sambal ikan bilis, sedap giler, wat sarapan le.. selalu makan cam tu aja,kbtulan ada smbl nasi lemak smlm. aku last gi muara ikan bakar kat p. klang masa MIL ada sini, baru lagi le..
Jangan slalu sngat mkn seafood, nanti gouth la.....x takut ke?...
jom kita pekana ikan bakat ...selain kat port kalng, hari tu mama gi kat Jeram, Klang. ok gak tempat tu...cam kat maura tu jer..ok lah gee...kau open table ye...
Post a Comment