
Start esok akan melekat la bapak2, abg2, adik2, abah2, pakcik2, atok2 dan kaum hawa yg minat bola kat depan TV... ada kut yang dah siap2 kan tilam dan toto nak bentangkan depan tv. Para isteri kena kerja overtime la ye bancuhkan kopi kawkaw untuk sang suami yang nak berjaga tengok bola... kalau Mummy lagi rela bancuhkan daddy kopi 2-3 teko dari di gi tengok kat kedai Mamak skrin besar tu... heheh... lagipun rugilah sebab dah beria daddy ambik Astro Byond sebab nak tengok bola....hahaha

Penangan demam bola ni pada Mummy bahaya gak kan dan boleh menganggu ekonomi negara...wah Mummy cakap pasal ekonomi ni...hahahaha...ya la kalau pakcik2 dah berjaga malam sampai kepagi tengok bola pagi esok dah tak boleh nak buka mata bangun awal, nak motong getah pun tak larat...hah tak mengagggu ekonomi negara tu!!!
Disebabkan makan bola, tido bola, mandi bola n segalanya bola... mesti demam bola ni melarat sampai ke opis. Silap2 ada yang curi2 bawak tv kecik ke opis dan sorok bawah meja sebab nak layan bola hahaha... yang tetiba demam dan ambik MC jangan kira la mesti melambak2. Yang senyum gumbira dr2 kat klinik2 la gamaknye.Mesti ramai yang datang lambat dengan mata merah menyala mengalahkan biji saga ke opis.... Uols jangan buat cam tu tau tak bagus...tengok ala kadar dah la... lagipun kalau dia orang menang pun bukan ngkorang dapat apa....(kata2 dari orang yang langsung tak minat tengok bola sepak...). Nasib baik la World Cup bukan setahun 4x... jangan ada yang sampai berkelahi anak beranak berebut TV - suami nak tengok bola, anak2 nak tengok kartun, isteri nak layan sinetron dan cengkerama cerekarama sudah la.
Sekarang ni kalau bersembang soalan yang sering ditanya (ni klu kaum lelaki yang bersembang la...)
Jersey dah beli belum??
Sokong negara mana??
Agak-agak sapa dapat gelang kasut emas ??
Ronaldo?
Rooney?
4 comments:
alah biarlah kak 4 thn sekali je......sebaik addie minat mancing x suka bola
Nasib baik tak minat football... aku minat softball.
Aku lebih rela pasang aircon n tarik selimut tebal2 pastu zzzzzzzzzz.......lagi best dr menyengkang mata pastu esoknya dngar brita kan tau sapa menamg sapa kalah buat apa nk susah2kan diri.........
nasib baik le hubby aku tak minat bola,dia minat berkebun, dengar muzik dan sebagainya... tapi bukan bola. aku lagi le tak minat... kalau malaysia yang main ada gak le nak tengok..
Post a Comment