===========================================
1.Adakah anda rasa anda HOT?
- Kekadang bukan jer rasa HOT tapi VOGUE gak
- Klu anak2 x dngr kata mmg ler HOT
- Klu mkn sup mest masa HOT, klu blh betul2 baru angkat dr periuk
Tu rumah pusaka peninggalan emak dan abah Mummy. Kalau rindu kat kampung, Mummy tengok la gambar ni. Terlalu banyak kenangan kat rumah ni. Gambar ni masa raya tahun ni. Tu yg cam meriah, siap pasang langsir lagi kat pondok kecik tu...
Tak tau kenapa lepas no 3 terus no 7, kena tanya Miss Mirror
7.Selain nama sendiri,apa panggilan yang orang guna untuk panggil anda?
Poji & Uji (nama masa kecik2 tak tau bila dah besar boleh tukar jadi Gee la pulak... nak glamour sikit kut...hahahah).
Fozi - nama ni abah jer sorang yang gunaKodi - rasanya dulu atuk panggi Mummy 'Kodi'
Ogy - digunakan oleh one of my x-officemate, kat FB pun dia panggil Mummy guna nama ni lagi
Kerempeng - digunakan oleh Kak R** member tempat kerja lama Mummy
Mummy tag kawan masa main pondok2 dulu lah yer ....
- Aaron Aziz
- Dr Sheikh Muzaffar
- Brad Pitt
- David Backem
- Upin & Ipin
- Semua reader blog Mummy yang berani sambut tag ni
9.Siapakah gerangan no 1 pada anda?
Sudah gaharu cendana pula... malu lah nak jawab.... dia ni peminat Mummy la... eh silap Mummy peminat dia... Suka tengok dia berlakun 'Kasih Tercipta' ngan Nasha Aziz dan Erra Fauziah Fazira
Member kamcing anak2 Mummy
Dia ni anak saudara sepupu makcik Mummy belah atuk lelaki sebelah abah. Cam tu lah hubung kait kita org. Klu nak paham korang kena draw family tree la... hihihi
12.Bagaimana pula dengan no 4?
Dia ni patutnya tak payah penat2 main bola la. Berlakon er sudah la
Ada berani??? Klu berani jawap lah tag ni
Handsome, kacak, macho, ganteng dan yang sewaktu dengannya.

1 comment:
hahahaha... t.kasih Mummy.. and tahniah! sbb Mummy Champion ~ jd first reader blog MM yg menjwb soalan2 tu.
kenapa dr no. 3 tetiba terus ke no. 7.. entah la.. masalah teknikal kot sbb td just copy paste dr blog Cikgu Amira yg tag MM tu.
Anyway.. Thanks sekali lagi.
Post a Comment