Selamat Pengantin Baru - Zaifan & Kamalia (12/12/2009)
Selamat menempuh alam baru, semoga jodoh berkekalan keakhir hayat, semoga dimurahkan rezeki dan cepat2 dapat anak!!! Dari Mummy & Family
Zaifan & Kamalia. Sama cantik sama kacak macam pinang dilanggar truck...hehehhe
Pang pang pang ... senget benget si Danny bawak bunga manggar tu...
Pengantin atas singgahsana, tahun depan turn pengapit pulak naik pelamin!
Mummy & Daddy masa tepung tawar. Ala campak2 jer bukan tau pun apa nak bubuh dulu...
Sebahagian rombongan pengantin lelaki dan kumpulan kompang. Sepanjang kompang berbunyi si Dafiy tak berhenti goyangkan badan...
Dah penat bersanding dan tepung tawar masa untuk makannnnnnnnnnnnnnnnnn.... Untuk makluman ngkorang ni tugas Mummy siapkan menu hidangan pengantin tau... lantak ler apa yang jadi seadanya, bukan Mummy pandai sangat pun bab gubah mengubah ni (tapi kira yg terpandai dikalangan yang tak pandai ler...hahahaha)... nasib baik ada Mak Lang ngan Mak Long tolong...
U suap I, I suap u.... nanti dah duduk rumah sendiri nak makan u ambik sendiri nasi bawah tudung saji yer!!!!
Hidangan wajib makan beradab udang panjat nenas ngan telur puyuh.
Ayam masak bamia (Mak Lang tolong masak) dan ikan bawal sweet sour
Hati masak black paper. Nak ikut tema biru punya pasala, air aiskrim soda tu kita orang bubuh nila ops pewarna makanan
Kek lapis asam manis dan prune
White roses dalam gambar jadi yellow roseslah pulak. Korok punye camera...hehe...camera Mummy le tu!!!























2 comments:
kalo blh comment satu2 gambar lagi cun...heheheheh
lotih la makcik.....
Post a Comment