Sebelum balik ke PS sempat beraya dulu ke rumah saudara daddy. 12.30pm baru bertolak balik ke PS. Line clear dan tak sesak langsung. Kul 2.30pm dah sampai Bangi. Turunkan dulu baju2 yang tak nak pakai. Ambik towel lain dan bawak toto dan bantal untuk bawak balik PS. Nasib baik kuih raya Mummy dah suruh Datin S tolong bawak kan.
Kul 3.30pm bertolak balik ke PS. Tahun2 dulu kalau raya kedua hway menghala selatan sure jam dari Nilai tapi tahun ni clear je jala. Tak jam langsung.
Mummy sampai kampung dalam kul 5.30pm ... tapi kan ...hu hu hu ... nak menanggis dan merajuk ni sebab tak ada pun sesiapa yang menyambut kepulanganan Mummy sekeluarga....huaaaaaaaaaaaaaa..... mana korang semua pegi ni...
Dania dan selimut busuknya tak boleh dipisahkan...
Bosan je kawan2 tak ada
Posing dulu la....
Rupa2nya dia orang pegi beraya rumah adik ipar Yin Wong Kulai... dia orang ada called Mummy tapi tak dengar la pulak...
Bila malam rupa2nya ada kezutan... anak2 Datuk T beli cake dan KayEfCi utk clebrate bday Datuk T ... happy bday Datuk.... moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan selamat mengerjakan haji (ucapan in advanced...)
Wah celebrate bday siap ngan bungapi KLCC ni....
Happy happy & happy
Shafiq ni menyibuk je la... si Fareez tu nak gambar ngan Eira je la... hheheh
Apa motif si Danny tunjuk pusat dia ni???
Peaceeeeeeeee
Cepatlah echah.. turn echah jalan ni
Anak2 main games sampai kul 3-4 am ... time tu emak bapak semua dah zzzzzzzz.. dia orang 7-8 orang mengadap games... boleh masak megi lagi tengah2 malam...
N3 raya Mummy memang tak tersusun...ikut sukalah mana Mummy nak buat dulu... hehhe











6 comments:
Jangan la merajuk mummy tak de orang sambut, buat le cam umah sendiri, hihihi....
Gambar yang bawah sekali tu kes tak cukup bantal ke tak cukup ruang nak tidur, tapi bagus gak kan berkongsi bantal cam tu, tanda kemesraan saudara mara
Pulang ke kampung tiada sambutan
Kembali ke KL tiada lambaian
Apalah nasib sudah suratan
Jangan merajuk jangan dikesalkan
gambar yg akhir tu bukti kemersraan...2 batal share sampai 6 orang kan....tidur sebantal tapi mimpi lain2 tu....
mama nak pantun gak lah...nak jwab yin punya pantun
Kembali ke KL tiada lambaian
sebak terasa sepanjang perjalanan
jangan merajuk jangan dikesalkan
semoga silaturahim kekal berpanjangan
Sebak terasa sepanjang perjalanan
Lupakan sahaja jangan dikenangkan
Semoga silaturahim kekal berpanjangan
Sihat sentiasa usia dilanjutkan
...sambung2
gula melaka gula batu...
sungguh cantik pantun akak..
Post a Comment