25 Ramadhan 1432 (Sabtu) - Menu sempoi menggunakan tock yang ada dalam peti sejuk. Hari ni mala nak gi pasar sebab balik hantar bibik dah kul 10.30. Nak gi PaRam hujam je la pulak so Daddy kata maak je tlor sambal. So Mummy tambah masak sup ayam dan ayam goreng rempah. Pas tu goreng karipap dan pau kelapa segera.
Telor sambal
Sup ayam ... menu yang tak menjemukan... dan jangan lupa mesti ada sambal kicap!
Ayam goreng rempah... ambil update blog ni Mummy ratah je lebihan ayam ni...
Karipap & pau kelapa segera
Air tembikai yang sangat mables...






2 comments:
Walaupun simple, tapi lauk yang macam tu lagi sedap...kan mummy Gee
NorGie - Betul tu... cik abang sampai tambah dua kali masa buka...
Post a Comment