Yang dalam kotak besar tu set 6 biji dan Mummy tambah 2 bekas design yang sama tapi saiz besar sikit.
Close-up sikit... Camanalah boleh tak perasan...penutup dia ak sama warna la pulak. Yang bekas saiz kecil tu penutup gold tapi yang bekas besar tu silver color la pulak... bantai je lah labu... malas Mummy nak pegi Parkson untuk tukar...cantik tak?
Ini pulak biskut bangkit kelapa yang Mummy import dari Kota Tinggi. Kawan Kak Long yang buat... satu balang ni 100pcs cuma RM30 je... dan rasanya memang mables...Mummy suka sangat...
Layan biskut ni lepas buka puasa semalam. Dafiy pun habis makan 3 ketul... lemak2 manis dan rangup... orang ni menggunakan acuan yang sama selama bertahun2... bijan pun penuh dia abur bukan 2-3 biji je, dan yang pasti tak rentung cam yang Mama Miraki beli tu....
4 comments:
wah meriahnya mummy...
Bangkit klpa tu th bila punya..........x kan th ni dh dpt blk kpg pun blum
Banyaknya ko oder gee sampai 2 balang, jual le kat aku sebalang, tak ingat langsung nak oder ngan kakak
Anonymous - bangkit kelapa baru sampai klmarin, door to door delivery tu.. arif yang bawak kan
Kak Kay - yang sebalang tu bibik order la...
Post a Comment