Tuesday, September 21, 2010

Raya 2010 - Episod Aksi Sana Sini


Apakah persamaan dan perbezaan gambar di atas? Siapa bagi jawapan yang betul dapat biskut almond london seketul. Korang rasa tangga tu senget sebelah tak? Hehehhe

Pekerja MPJB dan MPKj sedang bertugas... kesian kan dia orang ni, raya2 pun kena kerja...
Si Keding Danish... tersangatlah seronok dapat bermain2 dengan api... boleh bakar2 smpah kat kg... Si Som ngan Abang Brahim sure merajuk ni sebab kerja wajib dia orang dah 'dirampas' oleh Danny, Danish & Apis...

Lepas bakar2 sampah main bola la pulak... apa ek nama permainan ni... kucing ngan bola ke hah? Alah org yang kat tengah2 tu kena rebut bola yang dibalingkan oleh org depan belakang tu....

Masing2 berlagak jadi pakar bunga api... tu nak bakar siap tanam2 dalam pasir lagi... penat lah terjerit2 kat dia orang... tpai tu lah silap sapa... emak bapak gak yang pi belikan bunga api...

Tak padan pompuan pun nak jadi bakar bunga api gak ke??

Yang Dania ni cam terlentuk ayu ni apasal pulak!!!

Main bunga api kat kampung daddy

Buah hati pengarang jantung, intan payung dan yang sewaktu dengannya...

 
Dah puas main bunga api kat kampung, main bunga api kat KL la pulak...

1 comment: