Pengat keladi yang tak menghairahkan... tak tau lah kenapa gula merah dia tak merah pun... 'kiciwa' sebab keladi dia tak 'pulen'... pulen tu apa....pi cari kamus JoWorld
Pecal beli untuk Daddy... kali ni kuah pecal menepati piawaian...pedas dan mantap cuma rasanya instead of pucuk ubi dia letak DAUN UBI... rasa cam Mr Kamb**g la pulak... hahaha
Nasi ayam berempah untuk orang tak puasa...Dania
Sup bodoh sawi putih ... buka Mummy makan semangkuk terus tak makan yang lain,,,
Roti jala... sampai sahur ada lagi 2 keping
Koci pulut hitam dan lepat labu yang sangat mables
Danny & Danish yang maih tak berapa selera nak makan...







No comments:
Post a Comment