Jangan ingat masa tahun baru cina je ada makan besar... ramadhan terakhir sebelum raya tu pun Mummy & family buat makan besar... suku sakat semua dah balik kecuali 3 kereta lagi anak2 saudara Mummy yang masih dalam perjalanan...meriah sungguh majlis berbuka puasa...lebih kurang 45 orang dapat berbuka bersama...
Pukul 7pm terus hidang menu buka puasa... lebih kurang 45 orang dapat berbuka bersama2... ada yang terpaksa berbuka di R&R gak... jom la layan menu buka posa kita orang. Macam2 ada
Ketupat rendang dah masak so boleh le makan, tka perlu tunggu pagi raya
Sambal udang petai dan cendawan kukur yang sangat2 mables
Ayam goreng dan kupang goreng berlada...hot items ni....kejap je licin
Mee goreng dari Chef Tanty... sedap makan panas2
Berbagai jenis kuih muih dari bazar ramadhan
Ulam2 cicah budu dan sambal belacan
Kembar tak seiras... si lonjong dan si bulat
Mummy AJK air.. dah tuang siap2 dan susun kat dulang ambik la air apa nak... oren, tebu. teh, air kelapa, kopi, teh-o, teh-tarik, kopi dll
Pramusaji bertugas...
'Lalu lintas' yang agak sesak di meja buffet
Anak dara Mummy si Dania, alhamdulillah sehari je dia tak puasa... masa Mummy umur 6 tahun dulu rasanya Mummy cukup tak puasa.... hehehhe
3 comments:
Seingat aku masa umur 9 tahun baru nak mula puasa.
Aidil fitri yang sangat ceria dari segi makanan, persiapan, pakaian, semua lah serba serbi ceria..
Kak Kay..lagi satu ceria dari segi kewangan.masing2 membawa wang yg mencukupi dan tak perlu g cucuk kat PS
Post a Comment