Tuesday, September 6, 2011

Corat-coret Raya 2011 : Episod 'Ehem-ehem'

Satu2nya n3 raya yang tak ada gambar Mummy...huhuhu. N3 ni dedicated khas untuk anak2 Mummy dan anak2 saudara Mummy... kira dia orang ni sepupu la...

Hafeez & Eija ...kita tunggu episod akhir untuk kesudahannya....hahahah


Ehem2.... Ijat & Shasha... malu2 pulak si Acha ni...


Eira jadi rebutan Farhan & Faiz ...gasak la korang....hehhe


Shasha & Fareez... ewah2 main suap2 lagi tu

Ika, Danny & Lisa... romeo ni anak Mummy

Kat mana ada 3 dara pingitan ni ada lah si Danny... malam pun dia boleh tidur ngan gang anak dara ni, may be sebab masa Danny kecik ni dia orang bertiga ni rajin layan dia

Romeo cilik... Amir sampai garu kepala tak reti nak pilih mana satu. Amir ambik dua2 boleh tak mama?


Rasanya tahun depan rumah pusaka tu dah siap renovate, boleh la kalau ada yang nak rasmikan buat kenduri kahwin...hehehe

2 comments:

  1. Amir...Jejaka terhangat dipasaran tu...menjadi rebutan..echa..Aliya, aireen...hehehhe...

    ReplyDelete
  2. Kenduri kawin rumah baru?.... agak2 Yin Wong Kulai boleh tak pasang lagi satu, rasmi rumah baru... jangan marah Cikgu Tanty wat lawak bodoh je...hehehe...

    ReplyDelete