Tuesday, September 6, 2011

Corat-coret Raya 2011 : Episod 'Me & My Siblings'

Episod kali ni fokus pada kakak2 dan abang mummy nan sorang tu... semoga raya tahun akan datang kami dapat bergambar cam ni lagi... Sesiapa yang nak kenal adik beradik Mummy mai sini Mummy kenalkan... Mummy ada 9 beradik, 8 perempuan dan seorang je lelaki dan Mummy anak yang kelapan.

Anak Pertama : Mummy & Kak Long ... gambar Kak Long ni sungguh eksklusif sebab dia tak suka bergambar2 bukan cam si Mama Janet, Kak Kay or Mama Miraki tu yang terkena 'kenan camera' tu, bersepah2 gambar dia orang, tak eksklusif langsung kan...hehehh.

Anak Kedua : Lagi wajah kakak Mummy yang eksklusif. Kak Noor @ Datin S... abaikan 3 wajah pelakon2 pembantu tu ye... tak de la pulak gambar Mummy berdua ngan Kak Noor ni 

Anak Ketiga : Mummy & Kak Long & Kak Mah... pun tak ada gambar berdua ngan Kak Mah


Anak Keempat : Mummy & Kak Lah @ Kak Kay 

Anak Kelima : Mama Janet


Anak Keenam : My biggggggg brother Yin WOng Kulai

Anak Ketujuh : YB Bukit Mutiara ... Som

Anak Kelapan dan Anak Kesembilan : Mummy & Mama Miraki ... yang ni memang kompom x eksklusif

Ni la sembilan adik beradik Mummy... saudara dikala susah dan senang, semoga persaudaraan kami tetap kukuh sehingga ke akhir hayat dan berharap agar anak2 mengekalkan tali persaudaraan ini. Amin.

Ada lagi ke episod seterusnya? Emmm korang nak tengok sambungan ke tak? Tak nak tak pe... heheheh....

5 comments:

  1. Perhhh...rumah "boy George" masuk dlm n3 ko.Rumah kita bila raya jadi ala2 kedai tailor kan.baju bergantungan.

    ReplyDelete
  2. yeahhooooo...aku paling muda antara korang semua...hahahahha

    ReplyDelete
  3. Mamamiraki, memang ikut umor ko paling muda, tapi kalau dah di susun 9 beradik orang tak sangka ko yang paling muda....tau kenapa?.... sendiri mau ingat la...hahaha...
    Mama janet, bukan cam tailor la ...kan sesi pamer baju raya, ko ni macam tak tau lak perangai kita sume...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. terdelete la pulak.. hehe.. la Kak Kay anak yg ke4 ke? Cik Nab sungguh comey lagi² biler pakai sling bag.

    ReplyDelete