
Indahnya kampungku
N3 cinonet lagi merapu ... saje je nak layan feel balik kampung. Masa kecik2 dulu rasa bosan amat duduk kat kampung. Sekarang ni bila nak balik kampung rasa cam best sangat, cam dapat bercuti kat obersi...Oh kampungku tunggulah kepulanganku ini...hehehhe....cam over je kan... Actually bukan jauh sangat pun KL ke PS tu, dalam 3 jam dah sampai tapi itulah masing2 dah ada komitment dan family sendiri so setahun dapat 3-4 kali balik kampung pun bersyukur gak la. Ada gak rumah pusaka jiran Mummmy yang akhirnye menyembah ke bumi cam tu je sebab tak dijenguk dan dijaga langsung oleh anak cucu lepas emak bapak masing2 meninggal...sayang kan...
6 comments:
YE..YE....KAMPUNG KU MEMANG CANTIK.....
kampung ku jugakkk....eeehhhhhh...kampong kita sama kan...kita dari perut ibu yang sama..hehe..merepek plak akak..
lagi cantik kalau pokok sawit tu dah berganti dengan pokok gaharu dan karas... heheh
Berhati2 di jln raya..
sudah gaharu cendana pula, beli ikan cencaru x makan pula
Ya kampungku juga..walaupun jarang ku kunjungi namun ia tetap dihatiku,sapertimana mana kalian sume dihatiku... betul kata mummy gee kita punya komitment dan family masing2... PENCAPAIAN DIUTAMAKAN, FAMILY DIDAHULUKAN...[hidup mesti bahagia]... hahaha....
Post a Comment