Friday, July 23, 2010

Surat Seorang Ibu

Short film directed by a wedding photographer Saiful Nang and crewed by his team of CandidSyndrome. Together with camera crews from CST Production and assistant director from IDMopix. This short film is dedicated to Rumah Pengasih Warga Prihatin, Kajang.

Dah banyak kali dah Mummy tengok video ni. Very touching. Kalau tengok sorang2 mau meleleh air mata ni... Pada yang masih ada ibu bolehlah ambik pengajaran dan iktibar. Pada yang telah kehilangan ibu tersayang sedekahkan lah doa untuk mereka di hari Jumaat yang mulia ini. Al-fatehah untuk emak dan emak mertua Mummy. Semoga kedua2nye tenang 'di sana'. Kami semua pasti menyusul cuma tak tau bila detik dan ketikanya!

2 comments:

  1. gee, pagi2 ko dah wat aku mengalirkan air mata, aku tengok watak ibu dlm ceta tu cam mak, gemuk2 dia pakai baju kedah, duk kat krusi sebelah tipun, betul2 cam mak....

    ReplyDelete
  2. lagu Sudirman itu sgt menyedihkan.... so sad...
    T ___ T.

    ReplyDelete