Thursday, June 2, 2011

Cuti-cuti Malaysia

Aci tak anak2 camping kat laman rumah je.... senang le bila lapar pegi dapor.... senang sikit nak monitor


Soalan wajib dari Dafiy setiap kali Mummy dan Daddy balik kerja dan setiap pagi masa bangun tidur "Mummy/Daddy, esok cuti kan"... emmm budak 3 tahun pun tahu cuti ... hehhe.

Cuti sekolah dah hampir seminggu berlalu tapi Mummy belum bawak anak2 ke mana2 pun. So dia orang cuma pergi kelas hafazan kat surau dan main je la.

Esok Mummy cuti tau sampai le hari Isnin.... oklah ambik cuti 2 hari. Petang esok lepas solat Jumaat insyallah Mummy akan balik kampung Mummy kat 83500... walaupun cuma 'bercuti' di kampung tapi tetap rasa seronok... anak2 dah remind suruh Mummy bawak khemah sebab dia orang nak camping bawah pokok rambutan....

3 comments:

  1. camping tepi rumah dah best.. camping bawah pokok rambuatn mesti lagi best.. he..he..

    Salam kenal yer..

    ReplyDelete
  2. Ada juga halaman yg boleh buat berkhemah. Tidur kat khemah, masak magie, pasang pelita.

    ReplyDelete
  3. salam kenal...wah seronok tu camping.. comel aje dafiy...

    ReplyDelete