Tuesday, May 31, 2011

M.I.L.O

Cepat2 telefon KPDN ada orang beli milo banyak2 dan sorokkan milo. Lepas ni sure milo naik harga ni...Milo la ni pun dah naik harga, kat Tesco sekilo RM15.89 kat MyMydin RM15.20/kg... sabar ye puan2 milo sebanyak 11kg ni bukan Mummy punye ye, Mummy tolong belikan je... nilah antara ole2 yang bibik bawak masa balik Indon nanti... milo2 untuk anak2 dan saudara serta orang2 kampong dan pak lurah...hehhe. Mummy dah tolong susunkan malam tadi... penuh dalam satu kotak....

2 comments:

  1. Heran gak aku, kat sana tak de jual milo ye. rasanya setiap kali bibik ko ke mamamiraki balik mesti bawak jajan milo. Takkan orang indon tak minum milo...

    ReplyDelete
  2. Milo ni ala-ala macam ole-ole Kek Lapis Kartika Sari ler kalau korang gi Bandung tu kan..balik sini mesti beli kan...hah gitulah kiranya...

    ReplyDelete