Monday, May 30, 2011

11-06-11

11-06-11 (Sabtu) ... Tarikh istimewa apa tu? Anniv lagi ke? Bday anak2 Mummy? Bday Daddy?.... salah tu.. semua salah.... 11-06-11 tu tarikh maid Mummy nak balik Indon. Bukan balik bercuti tapi balik terus. Huhuhu.... sedih gak ni. Walaupun dia cuma sebagai maid tapi Mummy dah anggap dia macam saudara sendiri. Almost 7 tahun dia tinggal dengan Mummy. Dengan adik beradik dan saudara mara Mummy pun dia dah kenal baik.

Dia datang ke sini masa Mummy mengandungkan si Dania 6 bulan dan sekarang ni pun Dania dah 6 tahun lebih. Si Dania tu memang kesayangan dia la selain dari si kecik Dafiy yang dah 3 tahun dijaganya.


PD Tiara Beach Resort


3 tahun si Dafiy dalam jagaan bibik


Island hopping @ Langkawi


Wedding SIL


Cable car Langkawi, masa ni Danish baru 2 tahun++

Bibik & baby Dafiy

Genting Highland ... masa ni Dafiy baru 2 bulan



Mummy mengandungkan si Dania 6 bulan bibik start kerja dengan Mummy.

Harap2 bibik yang baru ni serasi kerja dengan Mummy & family.

3 comments:

  1. walaupun bukan bibik aku,terasa gak sedih bila dia nak berhenti, yang pastinya lepas ni tak mungkin kita jumpa dia lagi.. selamat jalan buat bibik ko, semoga dia bahagia dpt bersama keluarganya. anak2 ko mesti sedih kan....

    ReplyDelete
  2. Ya untung sekali jadi bibik kepada keluarga Mummy Gee ini, dapat jalan segala...

    ReplyDelete
  3. sedih la cik gee bibik nak balik. bdk2 punya respons camana?

    ReplyDelete