Kul 8.30am dah keluar rumah gi bawak anak2 ke coloring contest anjuran Arked MARA Kajang. Si Dania yang bersungguh2 nak masuk pertandingan tu, cikgu Smart Reader bagi dia registration form . Mummy cam malas je nak pegi, ye la weekend ni bayak xtvt nak buat, nak gi pasar la nak kemas rumah... Daddy pulak tak boleh nak pegi lama sebab ada meeting alumni bekas pelajar2 Jepun kat Putrajaya.
Dania & Daddy b4 pergi. Daddy pergi sekejap je lepas registration dia terus ke pUtrajaya,
Tak sabar2 nak mewarna
Seriusnya muka anak Mummy ni
Masing2 tekun mewarna
Daniel sampai meniarap lagi... dia kata lenguh duduh
Ok....start warnaaaaa smileeee
Dania...
Warna apa nak pilih yee!!!
Dania yang dah start bosan... baru tiga suku je yang dia warnakan...jenuh Mummy pucuk suruh habiskan mewarna
Daniel dengan hasil kerjanye.....
Dania's best friends ... Laiba & Fidzry
Kepenatan main
Jenuh le nak mengikat rambut si Dania, mengada2 suruh ikat cam si kemabr Sania & Sonia dalam cerita apa tu.. Afi & Abah kut...
Kumbang dikelilingi bunga
Pencil case & notepad untuk semua anak2
and .... the winner isssssss
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Emmer Daniel untuk kategori 7-9 tahun... dapat hamper dan cash. Tahniah anak Mummy
Bangga sungguh di adengan hadiah yang dia dapat... duit tu dia kata nak belanja makan KFC....heheh. Simpan je la sayang....
1 comment:
tahniah along, tentu seronok kan, lain kali kalau ada pertandingan mewarna lagi masuk tau....
Post a Comment