Friday, June 24, 2011

Renovation in progress

Renovation in progress untuk extend dapor... hah nampak tu dua tiang dah naik.... agak2 sempat siap sebelum raya tak ye? Hehehe... bukan Mummy yang buat renovation la tpai jiran belakang rumah Mummy...hehehhe. Tak boleh ikut orang beb... budget x de

Bil letrik bulan ni RM514.74 .... huhuhu... ni takrif baru ke lama hah? Camana nak ada budget renovate rumah klu bil letrik tiap bulan RM500++ je.... huhuhu

2 comments:

  1. Itu taarif bil api trbaru................x pe jngan risau..."RAKYAT D DAHULUKAN"

    ReplyDelete
  2. Patut pun bil banyak tu dengan kadar yang ko gunakan. aku rasa lepas ni kalau ko tak de bibik, mesti bil api kurang, sebab sepanjang siang hari tak de sapa kat rumah, kipas tak bukak, anak2 tak buka laptop, econ off, cuma peti ais aja.... aku gerenti la bil sikit...

    ReplyDelete