Friday, June 24, 2011

Ikut kata perut....

Masa kat opis semalam kan Mummy rasa cam teringin sangat nak makan rambutan dan nangka. Mengalahkan orang mengidam pulak... hahaha

So balik kerja awal sikit dan singgah ke Tesco kejap. Dapat le beli apa yang diidamkan....

Rambutan kat Tesco sekilo RM3.99... tengah x musim kan. Beli la gak sekilo lebih. Ni rambutan gula batu so memang manis sangat2

Ni pulak nangka madu, Mummy tengok cam nangka belum cukup masak je, tpai sebab teringin punya pasal, beli gak le sebekas ni.10 ulas ni RM5.99.

Tapi rupa2 nya nangka ni sangat2 manis dan lembut  je...sedapnyeeeeee.... lain  kali boleh beli la

4 comments:

  1. Yg sedap rambutan kpg gak.....x brapa lekang n bnyk air, rmbutan gula batu manis tp x de air

    ReplyDelete
  2. x suka rambutan berair, melekit2 ler

    ReplyDelete
  3. saya suka avocado + honey... sedap makan sejuk2...

    ReplyDelete
  4. rambutan gula batu la sedap, manis tak berair. Yang aku beli kat Chow Kit tu pun rambutan gula batu. bayangkan semalam beli rambutan 2kg, manggis3kg, mangga2kg, epal 10biji,ari ni yang tinggal epal aja5biji n mangga sebiji.... hish.. dasyat punya makan...

    ReplyDelete