Demam
Mummy demam dari petang semalam. Demam2 pun pagi ni terpaksa pergi kerja gak. Mummy kena pergi Jabatan Kastam kat Kelana Jaya ada urusan cukai perkhidmatan syarikat yang belum selesai. Harap2 urusan tak lama so Mummy boleh rest. Badan panas, kepala senoneng, hingus meleleh2 emmm memang pakej yang lengkap.
2 comments:
Get well soon okay kak Gee. esok sy nak raya kejap hehe
demam bibik nak balik kot
Post a Comment