Thursday, June 9, 2011

Demam

Mummy demam dari petang semalam. Demam2 pun pagi ni terpaksa pergi kerja gak. Mummy  kena pergi Jabatan Kastam kat Kelana Jaya ada urusan cukai perkhidmatan syarikat yang belum selesai. Harap2 urusan tak lama so Mummy boleh rest. Badan panas, kepala senoneng, hingus meleleh2 emmm memang pakej yang lengkap.

2 comments:

Saliza Shahril said...

Get well soon okay kak Gee. esok sy nak raya kejap hehe

Mama Miraki said...

demam bibik nak balik kot

Post a Comment