Malam minggu yang lepas Mummy dan jiran2 selorong organised bbq street party. Saja je buat makan2 dan majlis santai2 untuk jiran2 selorong. Mummy memang suka acara2 cam ni...hehehe.. alah bila lagi nak dapat duduk sembang2 dengan jiran tetangga, hari biasa masing2 sibuk dengan kerja dan ak sempat bertegur sapa pun.
Gambar kali ni tak banyak... Mummy dah kepenatan seharian bersilat kat rumah, so tak de mood nak ambik gambar malam tu...heheh.... layan je la apa yang ada!
Lepas solat maghrib kaum bapa susun2 meja kat khemah
Kambing yang kena sula. Dia orang ni suka betul dengan kambing... Mummy tolong tengok je la... tak suka
Aksesori untuk kambing golek... ada coleslaw, bbq sauce dll
I loikeeeeeeeeeeeeee
Nasi lemak power dari tokey Restoran Asam Pedas. Sambal nasi lemak dia sangat2 sedap. Kalau terasa nak makan pegilah ke Restoran Asam Pedas kat Seksyen 9 BBBangi.
Mehoon goreng
Coleslaw & potatosalad
BBQ ... kaum bapa terlebih gebang masa bakar ayam ni, tu yang rentung...hehe
Baked potato.... sedapppppp
Pizza cracker
Puding caramel
Apam polka dot comel lote
Agar2 bodoh ni Mummy buat....
Choc moist brownies ni pun Mummy buat gak... janji nak buat cheese tart tapi tak sempat la pulak, so cheese tart bertukar jadi agar2 dan brownies....heheh
2 comments:
aduhai trliur tgk mknn yg best2 tu...mntk skit kak?hihihi....
bestkan kalau semua penduduk sepakat wat makan2...
Post a Comment