Wah sudah part iv....
Rasa sekejap je kat kampung dah nak balik ke rumah masing2. Kak Long & family balik ke Kota Tinggi sebelah pagi lepas tu Ain & Ariel. Sebelah petang famili Som gerak balik ke JB pulak. Selalunya Mummy dengan Som orang terakhir meninggalkan kampung tapi kali ni Kak Mah dan Mama Janet tidur satu malam lagi kat kg.
Mummy bertolak balik ke KL dalam pukul 4pm. Konvoi sekali dengan Mama Miraki dan anak saudara Mummy si Iwan. Kira adegan air mata gak le masa nak balik tu... kesian pulak tengok si bibik menangis sedih lepas bersalam2 dengan adik-beradik Mummy.
Baby montel yang tengah melalak ni cucu saudara Mummy... apasal menangis ni bby
Mama Miraki & Bibik Mummy
Untung sungguh dapat majikan sebaik Mummy...hehhe.... ni kes picit lift naik sendiri....hahahah
Asyik2 muka dia je
Bibik2 yang akan terpisah...
Bibik & Amir
Mummy & roomate
Wajahmu di mana-mana
Bye2 kampung... dekat2 nak raya nanti Mummy balik lagi... insyallah
Dari kampung kami tak terus balik ke rumah masing2 pun... ada destinasi persinggahan lagi....heheheh... tunggu ye sambungan nye
No comments:
Post a Comment